Paasklokjes

Pasen, hier thuis even leuke periode en spannende periode als Sinterklaas.

De oudste zit al vol ongeduld te wachten tot het zo ver is, om eerlijk te zijn is hij al aan het aftellen sinds de kerstman 🙂 Je kan niet vroeg genoeg beginnen…. Het arme kind krijgt ook nooit wat cadeau…*no comment*

Aangezien ons huis vol gezaaid ligt met kinderspeelgoed en andere prularia, heb ik besloten om er een Paasfeest van te maken met nuttige dingen. De moeilijkheid hier was de koppeling van nuttig en leuk.

Ik wou al langer de kamertjes van de kids in orde brengen, het leek er maar nooit van te komen. Ik ben eerst op zoek gegaan bij Wolf en Wolkje. Hier heb ik een super leuk merk ontdekt ‘Nobodinoz’.

Schermafbeelding 2015-03-31 om 21.24.51

Heb er voor beide een leuke zitzak gekocht, te omschrijven als speels, retro maar oh zo schattig. Heb ook nog leuke kapstokjes gekocht. Ik moet eerlijk bekennen dat de webshop van Wolf en Wolkje erg leuk is! Er zijn tal van leuke hippe merkjes op om de kamertjes van de kleintjes op te fleuren.

Portefeuille dichthouden 😉

Geplaatst in: & Zo

Geef een reactie

