Lente zon

Niets zo leuk als de eerste zonnestralen te zien en vooral te voelen, instant happiness. Bovendien doet dit zooo verlangen naar nieuwe kleren en schoenen, niet alleen bij mezelf maar ook bij de kids.

Ik heb al langer door dat als je er niet snel bij bent, de mooiste exemplaren weg zijn. In de winter nog meegemaakt met de muts en sjaals. Het weer was nog aangenaam dus ja wie had er een muts nodig? Tot het begon te sneeuwen en er nergens een muts te vinden was.

Dus met de eerste zonnestralen in zicht, tijd om te kijken voor een leuk paar schoenen voor de oudste, of 2 🙂

Ik heb recent de leuke winkel “Aap.noot.mies” ontdekt, in Gent. En oh juich ze verkopen ook online! Wel natuurlijk belangrijk dat je zeker bent van de maat van je kapoen.

Schermafbeelding 2015-04-08 om 20.05.50

Zij hebben zo’n leuke collectie (http://www.aapnootmies-kinderschoenen.be), vooral te omschrijven als beetje retro, speciaal en cool.

Zowel voor jongens als meisjes heb ik mijn oog laten vallen op het Italiaans merk “Pèpè”. Mijn top voor jongens:

Schermafbeelding 2015-04-08 om 20.12.18

 

Voor meisjes zijn er ook schattige schoentjes:

Schermafbeelding 2015-04-08 om 20.12.31

 

Geef een reactie

