Kids Fashion

Kindjes en hun kleding, niets zo leuk als mensen rondom je zeggen hoe leuk je kindje gekleed is. Dit resultaat kan je niet alleen bereiken door te kiezen voor dure kleding, ook bij de ketens zoals Zara en H&M kan je leuke items spotten. Ik hou ervan om enkele duurdere basics te kiezen en deze te combineren met leuke items uit ketens. Sinds ik mijn eigen webshop gestart ben, ben ik wel schuldig aan de overdaad aan kleding in de kids hun kasten. Van ieder modelletje denk ik wel mmmhh dit zou leuk zijn voor Amélie of Mathis 🙂

Gematigd leven is niet voor iedereen weggelegd denken we dan maar 😉

Het voordeel van de ketens is dat het niet alleen goedkoper is, de spulletjes zijn ook altijd erg trendy en volledig mee met de mode. Niet dat ‘in de mode’ zijn zo belangrijk is, nog belangrijker is om je eigen gevoel te volgen en je kindje te kleden op die manier die jij het leukst vindt.

Zara heeft een super leuke baby collectie, met echt outfitjes om op te eten.

Het enige nadeel aan de ketens vind ik het aanschuiven en de bereikbaarheid. Er is altijd zo veel volk, je vindt nooit maar dan ook nooit de spulletjes die voorheen op het net had gespot. Ik heb al gebruik gemaakt van de webshop van Zara en dat is meer mijn ding, makkelijk online kopen, thuis laten leveren en ready!

Zo leuk nieuws om nu te horen dat ook H&M eindelijk meedoet aan deze trend. Hun webshop is pas geopend en erg in het oog te houden want zij bieden tal van leuke kortingen en promo’s aan. Check this out mama’s of mama’s to be; http://www2.hm.com/nl_be/index.html

Ook nieuw is de home collectie van H&M en ik heb echt al pareltjes gespot. Wat vind je van dit tapijtje, slechts €24.99 of deze leuke strandtas, een koopje voor €4.99 en deze super toffe badponcho voor €19.99.

 

Knipsel

 

hmprod

Knipsel

Geef een reactie

