Kennen jullie de super leuke blog van Mama van Suiker al? http://www.mamavansuiker.nl

Zij heeft mezelf uitgeroepen tot mama van de week, hoe leuk is dit? Hieronder vind je het hele artikel en de link naar haar blog en Instagram en facebook

https://www.facebook.com/mamavansuiker

https://instagram.com/mamavansuiker/

http://www.mamavansuiker.nl

mama van de week – Sabrina

27 april 2015

        Reacties: Geen

Zebrazonderstrepen 1

Deze week is Sabrina onze mama van de week. Een gezellige vrolijk meid van 30 jaar, woont samen en is mama van Mathis van 3,5 jaar en Amelie van 8 maanden. Ze woont samen met haar gezin in het Bourgondische België. En naast haar gezinnetje runt ze een erg leuke webshop met kinderkleding. Een droom die voor haar is uitgekomen. Sinds kort heeft ze ook een blog, volgt ze naailes en kan onmogelijk stilzitten. Benieuwd naar deze 1000poot?

Vertel eens wat over jezelf, wat voor persoon & wat voor soort mama ben je?

Ik ben het best te omschrijven als iemand die enthousiast is, op zoek gaat naar leuke invullingen in het leven: vrienden, genieten, reizen, mijn kids en my boyfriend. Ik vind ons familietje samen heel erg belangrijk en wil liefst zo veel mogelijk tijd samen doorbrengen en leuke dingen doen met de kids. Ik ben 30 jaar geworden en heel erg op zoek naar wat ik wil, kan en wat de toekomst brengt, vanaf je 30ste
wordt het precies allemaal een beetje serieuzer Als ik beslis om voor iets te gaan, ga ik er ook 100% voor. Ben een bezig bij, werk fulltime, heb Zebrazonderstrepen, volg naailes, … Stilzitten is niets voor mij!
Ik praat ook graag en veel, kletsen met vriendinnen, familie, buren, zalig!
Als mama ben ik te omschrijven als streng en veeleisend maar ook heel erg liefhebbend. Ik kan erg genieten om een glimlach op de kindjes hun gezicht te zien of om mijn kleine meid of grote zoon iets nieuws te zien ontdekken. Amélie kan sinds dit weekend kruipen (als is dit nog zwaar
uitgedrukt) en daar kan ik heeeeeeeel erg enthousiast over vertellen tegen iedereen.

Naast moeder zijn heb je ook nog een webshop, vertel er eens wat over.

Zebrazonderstrepen is heel plots ontstaan. Ik had al langer de droom om ermee te starten maar nooit de ‘ballen’. Aangezien de 30 eraan kwam, vond ik het tijd om dromen te realiseren en zo is Zebrazonderstrepen op hele korte tijd ontstaan. Met mijn webshop wil ik mijn 2 passies combineren, deze van fashion en shoppen enerzijds en anderzijds de marketing toepassen op dit verhaal. Ik ben marketeer en vind het erg leuk en interessant me verder te verdiepen in het sociale, e-commerce, mailing, communicatie verhaal. Voor mij is Zebrazonderstrepen een leuke plek waar je terecht bij kan om je kids een mooie outfit te kopen, vandaar de naam zebra zonder strepen. Wij zorgen ervoor dat jouw zebraatje weer gaat schitteren. De naam vond ik een leuke woordspeling.

Hoe combineer je het moederschap met je webshop?

Soms is het wat zoeken maar eigenlijk valt dit reuze mee. Als de kids thuiskomen van school en onthaalmoeder en s morgens bij de ochtendrush is het 100% focus op het gezin. Vanaf het moment de 2 in bed liggen, meestal rond half 8, start mijn me-time. Me-time is voor mij Zebrazonderstrepen, Facebook, Pinterest, Instagram, Photo’s maken, mailings klaarzetten, pakjes maken etc. Zalig!

Wat maakt Zebra zonder strepen voor jou zo leuk dat je het kan en wilt blijven combineren met je gezin?

Het is echt een droom die uitkomt! Ik heb nog tal van plannen met Zebrazonderstrepen op korte en middellange termijn en wil graag nog meer tonen met mijn webshop. Dit is echt waar ik diep van binnen dag in, dag uit mee wil bezig zijn!

Wie of wat inspireert jou op zakelijk gebied?

Ik haal mijn inspiratie vooral uit iedere werkende mama, die s avonds nog de moed heeft om achter haar PC te kruipen en verder te werken aan een toekomst waar zij van dromen. Ik zie zo veel leuke mama’s die op Instagram hun naaiwerkjes tonen, broekjes, kleedjes, noem maar op die zo geweldig mooi zijn, waar zo veel tijd ingestoken wordt, dat inspireert mij. Daar wil ik graag ook iets mee gaan doen, hun wil ik graag meer visibiliteit geven op mijn webshop, helpen om hun dromen mee te realiseren! Om hun merkjes mee bekend te maken, dat zou geweldig zijn.

Zebrazonderstrepen 2

Wat heb je van huis uit mee gekregen?

Respect – Genieten genieten genieten

Wat wil jij je kinderen meegeven?

Hetzelfde! Respect vind ik super belangrijk. Goedemorgen zeggen, dank u en alsjeblieft, dat is het minste. Maar ook respect naar anderen toe, respect voor andermans spullen, voor eigen spullen, voor eten,… dat
gaat ver. We mogen ons echt gelukkig prijzen met wat wij allemaal hebben en dat is toch wel een belangrijke waarde die ik wil meegeven. En genieten! Samen op reis gaan, Amélie was amper 4 weken oud toen wij 2 weken naar Frankrijk zijn gegaan. Het was zalig. Genieten zit ook in kleine dingen, samen waterijsjes maken, samen pannenkoeken maken of naar Plopsa gaan of het allerleukste, mn zoon verrassen aan de schoolpoort zodat hij eens niet naar de naschoolse moet maar net als zo vele kindjes mee kan naar huis – mn hart smolt vandaag

Wat is jouw tip voor andere mama’s en mama’s to be?

Geniet! Zo cliché maar oh zo waar. De tijd vliegt met zo’n klein wezentje in huis en iedere stap vooruit is zo een belevenis. Ik schrijf belangrijke stappen op in een boekje, heb hier al vaak in terug gebladerd. Soms eens durven zeggen, foert, weg ermee, ik focus mij op de kids is het belangrijkste wat er is. Geluk zit in kleine dingen zoals je zoontje die iedere avond en iedere dag aan de schoolpoort love you zegt.

Hoe zie jij jezelf en je webshop over 5 jaar?

Ik hoop dat ik nog altijd even gezond mag rondlopen, vandaag de dag is dit niet meer zo evident dus daar hoop ik wel op. Indien dit het geval is, hoop ik stiekem dat Zebrazonderstrepen een belangrijke plaats is op

de online sales markt. Dat ik stiekem mij dag in dag uit enkel kan focussen op dit en mijn kids. Ik heb nog leuke plannen en projecten in de pijplijn dus ben er zeker van dat Zebrazonderstrepen nog een leuke
toekomst tegemoet gaat!

Waar kunnen we zebra zonder strepen volgen?

Webshop: ZebraZonderStrepen

Instagram: ZebraZonderStrepen

Facebook: ZebraZonderStrepen

Pinterest: ZebraZonderStrepen

Sinds kort een blogje: ZebraZonderStrepen

– See more at: http://www.mamavansuiker.nl/mama-van-de-week-sabrina/#more-776

Geef een reactie

