De kamer van Amélie

Niets zo leuk als het inrichten van een kinderkamer. Deze keer aan de beurt, de kamer van Amélie.

De muur was al geverfd voor mijn zwangerschap, daar we voor een tweede spruit gingen hebben we gekozen voor een leuke kleur maar toch unisex. Achteraf gezien hadden we natuurlijk graag een iets meer girly kleur gekozen, zeker bij meisjes is dat altijd zo leuk!

Ik heb leuke spulletjes gevonden om haar kamer op te fleuren. De slinger van Nijntje, heb ik gekocht op de Etsy shop van Ellemilla. De poster “Magic is something you make” moet ik nog in een kadertje hangen, deze komt boven haar bed. Deze leuke poster heb ik gevonden in de webshop van carlijnq. De letters van haar naam vind ik super leuk, cadeautje van de meter 🙂

IMG_6837

Bij wolf en wolkje vond ik deze leuke zitzak van Nobodinoz, ze is nu nog wat te klein maar de bedoeling is om hier haar leeshoekje te maken. Ik ben nog op zoek naar een leuk tapijtje en een leuke bibliotheekkast om een echt gezellig hoekje te maken. Hier gaan de boekjes voor het slapengaan gelezen worden. Let trouwens op het super leuk kapstokje, ook van bij wolf en wolkje en de donut heeft de broer eraan gehangen. Ook deze komt van de shop van Ellemilla. De papieren zak is erg trendy momenteel, overal vind je ze. Ik vond dit wel leuk passen voor mijn queen. Ook deze heb ik gevonden op de site van Carlijnq, net zoals de bolletjes slinger. Enige vervelende hier is om deze te bevestigen aan de muur, hij valt nogal makkelijk van de muur. Handige harry alias de papa heeft dit opgelost met een nageltje maar esthetisch niet de mooiste oplossing 🙂

IMG_6838

 

IMG_6839 IMG_6840

Geef een reactie

