Baerbar

Toevallig op Instagram heb ik Baerbar ontdekt. Baerbar staat voor glutenvrije, suikervrije havermout voor on-the-Go. Je hebt een beperkt aantal smaakjes en dient ze per 6 te bestellen. Mijn favoriet is de appel-kaneel versie. Super lekker en vooral echt makkelijk om te maken. Sowieso eet ik vaak havermout maar het smaakt niet alleen even lekker. Deze van Baerbar is dat echt wel! Je voegt water toe, even roeren, 1 minuut laten staan en klaar!  

Ook de kids vonden hem super lekker. Een manier om hun ook bekend te maken met havermout. Ik heb alle versies buiten de rode vruchten getest. Superfood vond ik persoonlijk minder lekker, beetje te zwaar qua smaak. Ik vind het sowieso een leuk alternatief voor op dagen dat ik geen tijd heb om te ontbijten laat staan ontbijt te voorzien. Jammer genoeg is het niet haalbaar om dit iedere ochtend te gebruiken, daarvoor is het een beetje te prijzig. Ze variëren tussen de €3,5 en €4 exclusief de verzendkosten. Toch ben ik overtuigd en zal ik het zeker nog aankopen!

 
   

Geef een reactie

