Voorbereiding eerste verjaardagsfeest

Het lijkt nog veraf maar over een kleine 2 maanden is er eentje jarig!!!

*stop nu de tijd* oh zo cliché maar oh zo waar. Van een klein baby’tje, helemaal afhankelijk van eender wie die eten geeft en pamper vervangt, tot een mini madammeke die ze vandaag is. Met streken. Heel veel streken.

Kruipen, haren trekken, boos maken, een serieuze wil maar ook altijd zin in iets lekkers, knuffelend en al dansend gaat ze de dag door. My girl, mijn liefde.

Binnenkort dus haar eerste verjaardag en dat gaan we goed vieren. Ik ben al op onderzoek gegaan en het gaat zeker iets met roze worden 🙂

Onze taart kopen we de laatste tijd altijd bij  “hemelse taarten” in Maastricht. Ze zien er niet alleen top uit, ze smaken ook erg goed. Je kan niet alleen de smaak van je biscuit kiezen (Chocolade, ferrero, speculaas of gezondere versies), je kan ook de smaak van je topping voor erop kiezen. Meestal nemen we een combinatie van taart, meptaart (in België niet zo gekend maar is een taartje voor de jarige) en enkele cupcakes. Ook als traktatie op school of opvang nemen we meestal een assortimentje van cupcakes. Ook op de babyborrel heeft ze ons feestje verlekkerd met deze geweldige taart, die leek op haar geboortekaartje

IMG_3751 IMG_3748

– Ik wil ook graag het huis / tuin (aangezien het hopelijk een mooie zomerse dag wordt) versieren. Ik vind bvb de kaartjes erg leuk die je op “koetjes en kaartjes” kan vinden. Deze kunnen de tafel verder sieren. Kost helemaal niet veel, maar geeft wel een leuk effect.

IMG_4680-375x299 IMG_44241-375x299 Schermafdruk-2015-04-08-14.51.52

Ballonnen ga ik zeker kopen bij Carlijnq. Daar heb je een leuke collectie met confetti in.

– Haar outfit twijfel ik nog over. Ik denk dat ik ga kiezen uit iets van de nieuwste collectie maar ben eigenlijk nog op zoek en bovenal wordt het een verrassing 🙂

Nog veel werk voor de boeg, dat is zeker!

Geef een reactie

