Verlangen naar de zomer

Wie van jullie kijkt er ook zo uit naar de grote zomervakantie? Ik ben jammer genoeg niet bij de gelukkigen die kunnen genieten van 2 maanden thuis zijn. En jammer genoeg dus ook niet om bij mijn kinderen te zijn. Over mijn opvang problemen heb ik jullie al verteld….

Het wordt een ware uitdaging om 2 maanden opvang te voorzien. Maar door hun links en rechts ‘te dumpen’ wordt het wel mogelijk hoop ik. Toch kijk ik er naar uit. Zeker indien het mooi weer is. De kindjes zijn meer relaxed, kunnen hele dagen bij omi, potie of mammie spelen en ravotten en genieten van hun dagen. Ik daarentegen breng mijn zomer door op de 16de verdieping van een kantoorgebouw. Toegeven dat mijn uitzicht niet mis is, maar toch…

Schermafbeelding 2015-06-19 om 06.21.57

Waar ik vooral naar uitkijk is onze vakantie, al moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat deze eigenlijk pas na de zomervakantie zal zijn. Daar de kindjes nog niet schoolplichtig zijn, is het toch net dat beetje voordeliger om buiten de seizoenen te gaan. Het was een moeilijk gegeven dit jaar… Geen idee waar naartoe, vooral een kleine bengel van 1 jaar hield ons tegen om bepaalde beslissingen te nemen. Kans is groot dat zij in september nog 1 en misschien zelfs 2x een dutje doet. Voor het moment is zij niet echt een type dat op een andere plaats dan haar bedje slaapt dus hopen dat op vakantie de zon en het spelen voor uitputting zorgt. Zo veel uitputting dat ze dutjes doet in haar buggy!

Wij gaan dus op hotel in Turkije, niet onmiddellijk de meest exotische bestemming maar wel kindvriendelijk. We hopen dus niet alleen dat Amélie haar dutjes in de kinderwagen doet, maar ook dat Mathis door de vele activiteiten mama en papa af en toe de nodige rust gunt 🙂

Het is er echt een speelparadijs, er zijn tal van zwembaden en glijbanen. Er is een mini club waar ze binnen en buiten mogen lopen (al kunnen ze zelf niet buiten wat veilig is daar het langs het zwembad gelegen is), 2 kinderbadjes, een groot speeltuig op het strand, mooi bedekt zodat het zon proof is, s avonds de usual mini disco en heel erg leuk, een kids gedeelte in het restaurant. Hier staan yoghurt en dessertjes. 2 jaar geleden bezochten wij dit al en was het een groot succes. Hopelijk kunnen we dit jaar ook weer genieten.

Bovendien doet de aankomt van de reis alvast weer dromen en verlangen naar de reizen van 2016, klinkt veraf maar geeft energie 🙂

Tip zijn altijd welkom voor kidsproof vakanties!

Limak Lara 2013

IMG_2290 IMG_2293 IMG_2284 Schermafbeelding 2015-06-19 om 06.38.36 Schermafbeelding 2015-06-19 om 06.33.16

Geef een reactie

