Mijn haat tegenover watergeweertjes

ok deze komt recht van het hart, ik HAAT watergeweertjes. Degene die dit heeft uitgevonden had zeker en vast geen kinderen…

Het scenario lijkt precies voorgeschreven, de kids kennen het als ware van nature uit:

“Mama kan je dit vullen”

“Ja, maar NIET op mama, ook niet op zus en NIET naar binnen spuiten”

“Neenee mama”

“Mathis, ik heb gevraagd niet op zus of mama te spuiten”

“Sorry mama”

“Mathis als je nog 1 keer spuit, pak ik het af”

“Dit is effectief uw laatste kans”

“Ok geef maar aan mij, dank u wel”

“Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik doe het echt niet meer”

Mama die haar weer schuldig voelt geeft dan nog maar eens toe “de allerlaatste kans” “Mathis niet op de ramen of naar binnen”

“Ok nu is het geweertje van mij”

Altijd oh altijd hetzelfd scenario, eentonig hoor scenarist!

Soms doen we eens gek en doet mama mee met het spel maar ook dan eindigt het altijd met een boze mama aangezien meneertje van geen ophouden weet.

*game over*

  

Geef een reactie

