De leukste uitspraken van…

Steal with pride, ooit geleerd van mijn marketingdirecteur….

Als je ideetjes wilt kopiëren, is dat geen probleem maar als je het doet, doe het met opgeheven hoofd. Erika van Tielen, welbekende Belgische blogster, doet regelmatig een leuke update met uitspraken van haar zoon. Ook mijn zoon is 3,5 jaar en wat er allemaal uit dat mondje komt??? Ik heb al vaak gezegd, dat moeten we opschrijven want dit is te grappig. Zo gezegd zo gedaan.

De leukste uitspraken van Mathis:

– Mama als ik verjaar wil ik een GSM. ah een GSM, wat ga je daarmee doen? Spelletjes spelen….   Mama of papa, wie van de 2 geeft hier het slechte voorbeeld?

– Mama ik heb 5 centjes, ik ga een auto kopen!

– En als ik een auto heb, moet papa op mijn plaats gaan zitten. Mama mag blijven zitten. Zo de rollen zijn verdeeld 🙂

– Wij hebben geleerd over baby’s en ik mag mijn baby (lees mijn kleine zus) ook mee naar de klas nemen.

– Meisjes houden van roze en jongens van blauw. Het stereotype zit er al in.

– Mathis we gaan eten: een boterham met choco? Altijd, overal zou hij choco willen eten.

– “How Jong” toen mama net iets te hard remde met de auto

– In de piratenwereld zegt mama: ik ben de koning van alle piraten van over de hele wereld. Repliek Mathis; en ik ben de baas van alle werelden!

– “Ik speel juffrouw Babibel” als in de opvangjuffrouw Gabrielle 🙂

– Mama wanneer verjaar ik? Nog eventjes geduld. Ja want ik wil een GSM. Oh boy, die gsm gaan we nog over moeten spreken vrees ik want die komt te pas en vooral te onpas naar boven.

– Eten wij weeral kip? Ik wil geen kip, wij eten altijd kip

– Mama die mee opgaat ik het spel en vraagt waar mijn sandwich blijft met kaas: “mama, je moet wel geduld hebben.”

Love kinderpraat

Een gedachte over “De leukste uitspraken van…

Geef een reactie

