Me-time in kwadraat

Mama, lief, collega, zus, dochter, schoondochter,… Wij hebben veel benamingen en evenveel omschrijvingen. Tussen al deze rollen door is het toch van tijd tot tijd noodzakelijk om wat “me-time” te hebben. Bij mij uit me-time zich meestal in eindelijk wat tijd voor mijn webshop, zebrazonderstrepen.com, of om te naaien. Eigenlijk willen we of beter wil IK te veel. Ik wil de leukste mama zijn, Ik wil goed presteren op het werk, ik wil het huis ook nog in orde hebben, ik wil ook nog sporten want ik wil ook nog wat kilo’s kwijt, ik wil ook nog naaien want dat is een nieuwe hobby die ik heb ontdekt, ik wil dan ook nog bloggen en ik wil ook nog mijn webshop beheren. DO I NEED TO SAY MORE?

Soms heel soms probeer tussen al ‘dat willen’ door, nog eventjes tijd te nemen voor wat me-time, niet zomaar me-time maar echt me-time in het kwadraat. Ik ben niet veeleisend maar hieronder waarvan ik echt kan genieten:

– Een bad: om tijd te sparen kies ik altijd voor de douche, een bad, boekje en wat kaarsen is hét moment waarvan ik kan genieten.


– Een lekker glas real stuff


– Op resto gaan


– Shoppen, heel veel shoppen, zelfs online shoppen: soms kleine doosjes, soms grotere dozen. Soms goedkope merkjes, soms duurdere merkjes.


– Mijn geheime zonde

Geef een reactie

