Lieve oudjes

  • Moeten jullie persé zaterdag ochtend om 9u of om 10 of zelfs om 11u aan de kassa staan met je kar vol?
  • Moeten jullie persé aan mijn kind zitten? Ziet de winkel er misschien uit als een dierentuin en mijn kind als een aapje?
  • Moeten jullie persé mijn aandacht trekken én altijd een vraag stellen ivm MIJN kind?
  • Moeten jullie persé je aan de snelheidslimiet houden als ik gehaast ben
  • Moeten jullie persé altijd voor mij rijden?
  • Moeten jullie persé als jullie gaan fietsen in troepen van 30 rijden, aan een tempo dat ik zenuwachtig word van te wachten?
  • Moeten jullie persé altijd cash betalen, MET kleingeld, terwijl je niet goed kan zien welke munt je uithaalt en hoeveel centjes er al liggen?
  • Moeten jullie persé altijd op zondag je auto van stal halen én dan nog eens de autostrade opzoeken?

hand-588982


Rest in peace


2 gedachtes over “Lieve oudjes

  1. Nicole Orriëns zegt:

    Ik beschouw het als mijn plicht om niet in het weekend mijn boodschappen te doen aangezien ik door de week ook tijd heb. Voor de mensen die geen andere keuze hebben is het al druk genoeg in de supermarkt in het weekend. Dus met die eerste ben ik het wel eens.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

