Bobux it is

Sokken alleen dragen is toch echt een ramp, ofwel zakken de sokjes continue af ofwel trekt kindlief ze af. Het liefst maken ze er een spelletje van om ze zo vaak mogelijk uit te trekken om ze vervolgens op de grond te gooien. Dit resulteerde in een kind zonder sokken, winter of zomer. In de zomer gaat dat nog maar in de winter kan je al eens raar bekeken worden (als zijnde de marginale mama die haar kind niet goed verzorgt). Dus dé oplossing: schoentjes.

Toen wij onze geboortelijst zijn gaan leggen voor zowel Mathis als Amélie, stonden de Bobux schoentjes sowieso hoog op mijn verlanglijst. Ik vind ze niet alleen super schattig, de schoentjes zijn ook gewoon perfect! Zacht, mooi, comfortabel en genoeg bewegingsmogelijkheden – er werd me ingefluisterd dat dit belangrijk is bij een kruipertje of beginnend stappertje. Wist ik toen veel dat ogen op je rug nog belangrijker is!

Ik koos 2x voor de soft sole versie. Deze is beschikbaar in verschillende maten, zowel Amélie als Mathis  zijn begonnen deze te dragen vanaf hun 3 – 4 maanden – dus de kleinste versie. De schoentjes sluiten rond het beentje mooi aan, er zit een elastiek in verwerkt. Amélie draagt vandaag nog steeds hetzelfde exemplaartje. Nu beginnen ze wel wat af te zien en een beetje te klein te worden. De belangrijkste reden om te kiezen voor Bobux is hun x-factor. Ze zijn toch mega cute – mijn dochter én de Bobux?

FullSizeRender

Processed with VSCOcam with f2 preset

Schermafbeelding 2015-08-23 om 07.58.21

Schermafbeelding 2015-08-23 om 07.57.41

Ik heb zelf nooit gekozen voor de step-up of de i-walk, ik vind ze ten eerste niet mooi. Ik vind deze lijn erg afwijken van hun babyschoentjes én ik denk als mini’s effectief kunnen stappen, ze echt wel een goede, stevige schoen nodig hebben. But hey wie ben ik!

Geef een reactie

