Webshop getipt: Etsy

Etsy is mijn ontdekking van 2014 geweest dus hoog tijd om deze te delen met jullie.

Schermafbeelding 2015-09-07 om 06.25.24

Etsy kan je het best omschrijven als een marktplaats waar je de meest creatieve mensen ever ontdekt! Gaande van juwelen, tot kinder stuff, tot huishoud artikelen tot … you name it.

Ik heb reeds enkele keren een aankoop gedaan in het verleden en dit verloopt volledig naar wens en 100% betrouwbaar. Als tip kan je best kijken naar het aantal recenties dat een shop heeft, dit geeft alvast een goede indicatie. Bovendien kan je zien hoeveel items ze al verkocht hebben, niet dat je beginnende shops geen kans moet geven maar voor mij wel een belangrijke indicatie om te kiezen voor een shop.

Het leuke is dat je op zoek kan gaan ofwel naar leuke items ofwel naar mensen uit een bepaald land of beide combineren. Je vindt er echt unieke items. Zoals het hoort voor een vrouw, heb ik ook hier een favorieten lijstje aangemaakt. Bovendien ben ik ingeschreven op de nieuwsbrief, voor bepaalde feesten krijg je leuke ideetjes in je mailbox. Ideaal dus om inspiratie op te doen.

Als je bepaalde shops bij je favorieten zet, krijg je automatische de nieuwe items te zien die zij aan hun shop toevoegen. Doel? Koopverslavend werken 🙂

Mijn favo’s op een rijtje;

Eleven Roosters

Uit Australië met handgemaakte tassen. Ik heb er nog geen gekocht maar lang gaat dat niet meer duren. Ik vind het echt top items. 

Schermafbeelding 2015-09-07 om 06.45.24

Two Lands

Is een Nederlands shopje. Ze hebben hier een aanbod van zelfgemaakte brei en haak items. Ik vind vooral de baby slofjes cute. Bovendien voor die prijs kan je ze niet laten liggen!! 

Schermafbeelding 2015-09-07 om 06.47.41

Hip like me

Ook Nederlands shopje. Hier is 1 item dat in het oog sprong. Deze geweldige armband. Want want want

Schermafbeelding 2015-09-07 om 06.51.07

Pinknounou

Pinknounou heb ik leren kennen op Etsy. Ik vond de items zo leuk dat ik ze heb toegevoegd op mijn webshop Zebrazonderstrepen. Allemaal handgemaakte, unieke items. 

Schermafbeelding 2015-09-07 om 06.52.30

Jullie nog Etsy accounts om toe te voegen aan mijn favorieten?

2 gedachtes over “Webshop getipt: Etsy

Geef een reactie

