Ambassadrice whoop whoop

Whoehoe

Ik win niet vaak maar heb nu wel een lotje uit de lotterij gewonnen! Ik ben één van de 500 ambassadrices van Dermalex.

Ik ben aanwezig geweest op de Goed Gevoel ladies fair in maart, een super leuke beurs voor vrouwen. Daar was een standje met producten van Dermalex en alzo ben ik in aanraking geraakt met het merk. Ik heb toen een staaltje ontvangen en een handcrème uitgetest. Het was een topproduct! En alzo heb ik mij ingeschreven en met dit als resultaat.

Concreet wilt dit zeggen dat ik een super mooi setje ontvangen heb van producten: douche gel, bodylotion en handcrème. Maaaaaar ik heb ook een aantal setjes ontvangen zoals in het doosje hieronder. Dit omvat een pakje met badolie, badmelk, waslotion en een gezichtscrème. En jij kan dit winnen!!! Heel simpel, laat een comment hieronder of op Facebook of Instagram. Iemand van jullie maakt kans op voorwaarde dat je natuurlijk me laat weten wat je van de producten denk!

Meedoen, nu!
  

  

Een gedachte over “Ambassadrice whoop whoop

  1. Carmen zegt:

    Mijn mama gebruikt deze producten dagelijks. Ze heeft last van psoriasis en de producten van dermalex helpen haar om het vervelende,jeukende gevoel te bestrijden. Ik zou haar dus graag verrassen met dit pakketje.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

