Grappige uitspraken Mathis deel 2

Ondertussen zien we Mathis bijna iedere dag een beetje meer groeien, ongelooflijk hoe snel het weer even gaat. Hij begint een serieus praatje te krijgen. Hij praat eigenlijk non-stop en kan echt de grappigste dingen vertellen.

  • Papa moet altijd maar koers, koers, koers zien. Wij mogen ook tv kijken eh mama
  • Hallo ik ben de broer van mijn zus
  • Op de eerste schooldag: Hoe was je schooldag? Ik heb geen zin om dat te vertellen, jij moet dat niet weten.
  • Mathis gaan we frietjes eten? Ja voor mij een kleiboy. Hij bedoelt dus een playboy
  • Toen het vliegtuig afgelopen weekend omhoog steeg: juih, we gaan landen
  • Als hij de IPad krijgt: “ik wil alleen maar Youtube zien”. De jeugd van tegenwoordig…
  • Als Amélie stout is: dat mag niet Amélie, je mag niet stout doen. Dat hij zelf soms stout is telt bij deze niet mee. 
  • Als hij iets leuk vindt: how jooong. Das cool. Op z’n Limbuuurrrgs
  • Mama welke juffrouw is in de opvang. Ik weet het niet Mathis waarom? Soms is er een juffrouw en die vind ik niet leuk. Oh waarom? Die maakt grote ogen op mij en zegt dat ik moet opruimen….
  • Papa die te lang wegblijft aan het ontbijtbuffet: ik denk dat papa in slaap gevallen is want hij blijft wel erg lang weg 🙂

   

   

3 gedachtes over “Grappige uitspraken Mathis deel 2

Geef een reactie

