Nieuw topic: #zwartopwit #1

Graag stel ik een nieuw topic voor, “zwart op wit”.

Hiermee hoop ik op een objectieve kijk, jullie mee te nemen in mijn leefwereld en dit door een zwart/wit foto. Geen kleur of details die ons afleiden, de pure, rechttoe, rechtaan vorm zonder tierlantijn en tralala.

In mijn eerste “zwart op wit” neem ik je mee naar de wereld van broer en zus. Als mama hoop je dat je 2 kids goed overeenkomen, ze “wat aan elkaar hebben”, ze voor elkaar zorgen en samen plezier maken. Mathis is een super broer voor Amélie! Zorgzaam, lief, behulpzaam. Amélie is een kleine duiven, een deugeniet eersteklas. Speelt enkel met het speelgoed van Mathis, pakt alles af en vooral vraagt continue zijn aandacht. Ze voederen elkaar, knuffelen en kussen elkaar en beginnen met elkaar te spelen. Hopelijk het begin van een lange broer zus liefde! 

  

Geef een reactie

