Prima donna

Deze zomer op zoek gegaan naar het passende setje voor op het strand. Gezien mijn goede planning altijd, ben ik er naar op zoek gegaan op het moment dat het nergens meer te verkrijgen was of zo leek het althans. Als je even nagaat hoeveel ketens en shops er in een stad zijn, zou je denken dat er zeker voldoende keuze was, ware het niet dat het seizoen en dus ook de solden gepasseerd waren. Nergens dus iets leuks te vinden. Ik shop erg graag online maar nee, niet voor dat. Té belangrijk dat het nogal ‘passend’ zit, zeker met kids.

Ik kan u trouwens garanderen dat ik op vakantie ettelijke mama’s heb gezien die beter deze blog eens lezen 😉 Kiezen voor mini broekjes en mini topjes is NOT a good idea met een kleine mini op je arm. Soms glipt of slipt er namelijk nogal eens iets in of ook gemakkelijk uit 🙂 En om de trek, goedzet en duw momenten te vermijden, kies je dus beter kwaliteit 🙂

En alzo kwam ik bij mijn vertrouwde boetiekje terecht, niet zo ver van bij mijn deur. Ik liet me wel eventjes gaan, de verkoopster had laat me het zo stellen, een topdag. Maaaaaar ik was één happy mama op het strand en rond het zwembad.

Ik heb alles gekozen van het merk PrimaDonna of beter de verkoopster. En of ik er tevreden mee ben. De kwaliteit is top, het zit leuk, is mamaproof en ziet er toch ook nog eens leuk uit, niet?

 


  

Geef een reactie

