Mama’s online geheime shopadresje

Ssssttt, niet verder vertellen maar ik heb gewoon Dé lijst van de leukste en tofste online shop plaatsjes! Vergeet even de wereld rondom je en zijt maar eens egoistisch! Stop die kinderen straks lekker vroeg in bed, stuur je vent naar de sportschool of voetbalmatch of naar vrienden, pak je PC en laat je gaan.

Want ja ook wij mama’s verdienen van tijd tot tijd een me-avondje. Hoe kan je die beter spenderen dan online shoppen?

  • La bottega: ik heb onlangs over mijn shoppingtripje gesproken (lees meer hier) . Je kan niet alleen de geweldige winkel bezoeken, je vindt ook nog eens alles online. Van schoenen, maar echt heel veel schoenen, tot kleding en accessoires. Super handige webshop, makkelijk en snel! één nadeel, er is te veel keuze 🙂
  • Zalando: Ok klinkt saai, maar heb je al eens tijd genomen om Zalando uit te pluizen? Ik dus wel en je kan er echt koopjes op scoren!! Bovendien hebben ze een outlet sectie, het is natuurlijk een beetje geluk hebben maar je vindt hier echt wel toppers!
  • Zwijnenburgmode: Ok toegeven, ik kende deze shop tot de zomer niet. In mijn zoektocht naar een specifiek kleedje van Supertrash, ben ik geheel toevallig bij hun terecht gekomen. Zwijnenburgmode heeft een leuk aanbod van merkjes, zowel betaalbare als de iets duurdere merkjes. Zowel kleding als schoenen. Ik heb er een aantal bekende, geliefde merken ontdekt zoals Supertrash, Vila, Object. Maar ook enkele nieuwe zoals Expresso Kocca en Sao Paulo.

362002998-1

Geef een reactie

