zwart op wit #2

Vandaag tijd voor mijn tweede zwart-op-wit. Geen details of kleur die het verhaal overnemen, maar niets dan gevoel dat spreekt.

Een schapenvelleke aankopen stond al lang op mijn to do lijstje en finally…. Bij Westwing (deze leuke site tipte ik hier) vond ik deze.

Zacht, met onderaan leer, maar zacht vooral heel erg zacht. De kids zijn alvast fan en niet af te slaan van het geweldig tapijtje. Nu nog een leuk plaatsje geven, liefst toch wel een beetje kind-vriendelijk want ik kan me al inbeelden hoe dit geweldige schapenvelleke eruit gaat zien na het morsen van melk, koekjes, neusbewoners en nog wat speeksel. Zal ik alvast maar gaan opzoeken hoe dit te wassen is?

Als mama zijnde had ik natuurlijk wel beter moeten weten, of ik had een super large versie moeten nemen of ik had er 2 moeten kopen. Het is duidelijk dat dit exemplaartje niet voldoende is voor Mr and Mss.


 

2 gedachtes over “zwart op wit #2

Geef een reactie

