Gepast de winter door

Kinderschoentjes zijn er in overvloed, van goedkoop tot middelmatig tot te duur. Ik vind het super belangrijk om de juiste schoen te kiezen, zeker voor de eerste jaren. Amélie begin op onze vakantie in Turkije haar eerste héél erg voorzichtige pasjes alleen te zetten. Dus tijd voor schoenen. Voor jongens heb je tal van stoere schoentjes, in alle stoere jongens kleuren van de regenboog. Voor meisjes? Heb je mega veel schoenen. In echt alle kleuren van de regenboog, met dierenvelleke, met glinsters, met tierlantijntjes met ‘you name it’. Trouwens veel paars en oudroze voor meisjes… Wat een moeilijke keuze. Er was één criteria: Girly Girly Girly schattig maar net dat beetje stoerder. Perfecte omschrijving van mijn mini lady.

Ik heb 3 schoenenwinkels bezocht – zowel de winkel zelf als digitaal want ze hebben allemaal een uitgebreide website. Mijn toppers op een rijtje

rondinella-veter-schoen-paars

Rondinella

stones-and-bones-korte-laarsjes-geel

Stones and bones

Winkel uit het Gentse met super super leuke schoentjes. Retro, girly en uniek.

dalmat1

Angelus

B175bl1

Tricati

pitonbot1

Eli

Maar mijn toppertje vond ik toch bij Junior Steps. Beoordeel zelf 🙂

4 gedachtes over “Gepast de winter door

Geef een reactie

