Gekend en toch getipt

Ik tip jullie graag mijn geweldige ontdekkingen van leuke merken en webshops maar voor sommige webshops en merken is het gewoon klaar en duidelijk dat ik jullie niet moet informeren over hun bestaan, sommige merken zijn gewoon zo leuk dat iedereen ze kent.

Esprit is zo’n eentje. Ik draag al items van Esprit sinds ik het mij herinner. Van leuke basics tot fashion items. Ik kan me niet inbeelden dat je geen item van Esprit in jouw of in de kids hun kast hangen hebt.

Het voordeel aan Esprit is enerzijds de prijs maar vooral de kwaliteit die het merk biedt. Wassen, droogtrommel en klaar. Maar anderzijds ook de collectie zelf. Het is een mix van stijlen en items. Van rokjes tot jurkjes, topjes of hemdjes en schoenen. Zo veel keuze en altijd erg vrouwelijk en stijlvol voor mama’s en vrolijk en fun voor kids.

Buiten hun geweldige fashion collecties hebben ze ook een mooi “home” afdeling. En laat deze nu zelfs nog verslavender zijn…. Je kan er blijven shoppen. Van kaarsjes tot kussens tot handdoeken en zelfs gordijnen voor in de kinderkamer. Onze badkamer wordt opgevrolijkt door deze handdoeken van Esprit – perfect passend bij het interieur van de badkamer.


En kennen jullie al het parfum “Simply you”? Indien niet zou ik zeggen snel je naar de webshop of winkel want dit is een must have. Je hebt het in 2 maten, maar mijn voorkeur gaat uit naar de 15 ml flacon, ideaal voor in de handtas. Het ruikt erg goed, beetje fris, fruitig, vrouwelijk. De kleine versie kost slechte €15,95 dus ideaal voor onder de boom als cadeautje te krijgen bij de aankomende feestdagen.


Op mijn lijstje staat hij al want je mag nooit zonder vallen…

Geef een reactie

