Mama’s kleerkast

90% -sorry 99% van de tijd staan de mini’s in the picture en soms, zo heel soms, moeten we eens aan onszelf denken. Het is niet altijd makkelijk voor mama’s om de kids even te ‘vergeten’ want iedere mama weet vanaf het moment dat mini-me geboren is, er niets belangrijkers is op aarde. Voor papa’s is dit ook zo al kunnen die even de “mini” schakelaar afzetten en aan zichzelf denken.

Shoppen was in het verleden me-time. Enkel iets kopen voor jezelf, liefst in zo groot mogelijke aantallen, zakken tot je erbij neervalt. Uren aan een stuk, met een lekker lunchke en aperitiefje. Gouden tijden noem ik dat.

Vandaag gaan shoppen is 3 maand op voorhand een datum prikken. Hopen dat er niets tussenkomt. Op de dag zelf gegarandeerd 1 uur later je huis verlaten aangezien kids en manlief je aandacht blijven vragen. Zonder make-up buiten komen want je wou nog even extra aandacht geven aan de mini’s daar je ze moet gaan missen. Aankomen in de stad en de Zara opzoeken, want daar vind je altijd wel wat voor de mini. Om vervolgens telefoon te krijgen dat één van de 2 ziek is of iets heeft opgegeten of … Bye Bye me-time, hello kids again.

GELUKKIG bestaat er online shoppen.

Echt me-time. Gewoon klikken naar deze link en zelfs met een lekker glas erbij. Op een moment dat voor u goed uitkomt. Wat vind je van mijn nieuwe outfit? Dit geweldige kleedje van Kocca vond ik hier. Lekker stijlvol te dragen met een pump of doordeweeks stoer met een laarsje en een oversized gilet.






2 gedachtes over “Mama’s kleerkast

Geef een reactie

