Juih ik mag weer naar de gynaecoloog

Of hoe een banaal jaarlijkse controle me-time wordt.

Ieder jaar weer krijgen wij vrouwen het te verduren, ook het jaarlijks bezoekje aan de gyn hoort erbij. Op voorhand weet je al dat je gaat moeten wachten, een afspraak met de gynaecoloog staat hiervoor bekend, de vraag is alleen hoe lang ga je moeten wachten. En dus kus ik manlief en kids goodbye en neem ik mijn Iphone ter harte en ben ik weg. De lieve dame aan het onthaal laat weten dat ik een uurtje moet wachten alvorens het mijn beurt is en dat als ik wil, ik richting thuis kan gaan en over een uurtje kan terugkeren.

Ik dacht het niet.

Ik neem mijn gsm en geniet, zoekend naar het niets en zo uitkomen bij onverwachte sites, blogs en nieuwigheden. Googlen, Facebook kunnen lezen en Instagram bekijken zonder gestoord worden. Waar heb ik dit toch aan verdiend. Waarom zijn al die soc media tools toch zoooooo verslavend.

phone-916392_1920

  • Mijn favo apps:

Bloglovin Instagram Pinterest

Kennen jullie Bloglovin al? Voor Blog fans een must have app. Je kan er een overzichtje maken van je favo blogs en krijgt op een feed hun meest recente berichten te zien.

Deze moet je echt volgen. Toppers en Belgisch!

    Veel leesplezier

    Geef een reactie

