Galenco

Als je in verwachting bent, krijg je hier en daar staaltjes toegestopt. Misschien is “hier en daar” zelfs niet juist, ik herinner mij dat ik zo veel staaltjes had dat ik het eerste half jaar geen producten moest kopen. Er springen altijd 2 merkjes op: Zwitsal en Galenco. Wij hebben beide in voorraad voor de komende 5 jaar maar stilzwijgend is er toch eentje dat mijn voorkeur geniet.

Wat ik belangrijk vind, is afwisseling tussen badolie en zeep. De kids vinden het niet altijd even leuk om helemaal ingezeept te worden dus wissel ik regelmatig af met een oliebadje. Ook haren wassen is niet bepaald de favo badactiviteit. Dit eindigt gegarandeerd in huilbuien of met een gewassen mini met zeep resten in de haren. 

Het voordeel van de producten van Galenco is dat ze erg voedend zijn, een lekkere geur hebben die nog altijd vrij neutraal is. Er gaat niets boven echte baby geur. 

Hier gaan ze trouwens altijd samen in bad maar oh boy dat eindigt even vaak in scheldtirades want de kleine zus is namelijk sneller als broer en is een kei in het afpakken van spullen. 

  

   
   
    
  

4 gedachtes over “Galenco

Geef een reactie

