Sinterklaas count down

Je kan het geloven of niet maar de officiële count down naar Sinterklaas is bij Mathis gestart op 7 december 2014 – ik kan misschien 2 dagen mis zijn maar meer zal het niet zijn….

Hij droomt, kwijlt en geilt van Sinterklaas. Het hele jaar door hebben wij liedjes gezongen en heeft hij een lijstje klaar voor wat hij aan die goede oude Sint gaat vragen. Hij moest eens weten….

Nu de boekjes meer en meer binnenkomen, lijkt mijn huis de papierafdeling van het containerpark. Boekjes, uitgeknipte artikels voor speelgoed op zijn wishlist en 4 wishlists. Komt er een boekje binnen, neemt hij de pen in de hand, begint hij aan te duiden, aan te kruisen of te omcirkelen. Afhankelijk van hoe graag hij het speelgoed wilt. Van wie zou hij dit hebben? *schaamrood op de wangen* ik vrees dat ik gekopieerd word – confronterend.

Op de eerste plaats is het heel simpel, Playmobil, Playmobil en Playmobil. Maar mama trapt daar niet helemaal in en probeert mini-me soms te overtuigen ook voor educatieve games te gaan. Mathis is 4 jaar geworden en begint het leuk te vinden om familiespelletjes te spelen eeeennn ook mama is fan daarvan 🙂 Al is het vaak moeilijk om hem te overtuigen dat verliezen geen kwaad kan.

En zo heeft mama ook stiekem een eigen geheime wishlist voor mijn mini’s.

  •  Max de Mepper
    Ren en race zo snel je kunt over het bord en verzamel zo veel mogelijk besjes. Maar pas op dat je beestjes niet gemept worden door Max de Mepper want dan ben je al je besjes zomaar kwijt! Hij draait en slaat en je kunt alleen winnen als je weet te ontsnappen aan z’n grote vuisten!
    Leeftijd: vanaf 4 jaar
    Consumentenadviesprijs : € 26,99

Max de Mepper - €26-2 Max de Mepper - €26

  • Dr Bibber

Ik kijk er zo naar uit om Mathis te laten kennis maken met Dr. Bibber. Ik herinner me dit spelletje nog goed van toen ik jong was. All-time favoriet. Je moet zonder de zijkant te raken, lichaamsdelen uit het lichaam halen.

Leeftijd: vanaf 4 jaar
Consumentenadviesprijs : € 25,95

Dokter Bibber - €26

  • Cluedo Junior
Wie heeft de taart op gegeten? Mathis is juist op het randje om dit te kunnen spelen, maar Cluedo is iets dat helemaal voor hem is! Los het raadsel van het gestolen stuk chocoladetaart op en je wint! Kun jij uitvinden wie het heeft gedaan, hoe laat het was en wat hij of zij erbij gedronken heeft?
Leeftijd : vanaf 5 jaar
Consumentenadviesprijs : € 25,99
Cluedo Junior - €25
  • Levensweg Junior
Dit grappige, snelle spel werkt net als de versie voor volwassenen, maar met veel coolere autootjes en attracties! Kies uit de Blauwe Wieler, de Roze
Cabrio, de Gele Racer of de Groene Rijder en start je eigen leven! Geniet van je tijd aan het strand of in de dierentuin – jij kiest! Verzamel sterren en kijk hoe de actiekaarten en de attracties (zoals het Pretpark of de Chocoladefabriek) je lot kunnen veranderen. Als jij als eerste 10 sterren hebt, win je!
Leeftijd : vanaf 5 jaar
Consumentenadviesprijs : € 25,99
Levensweg Junior - €25 Levensweg Junior - €25 kopie
Ik koop mijn speelgoed trouwens meestal online op de shop van Dreamland. Niets zo handig! Bestellen en laten leveren in de Colruyt, samen met mijn boodschappen die ik online bestel. 10 vliegen in één klap.

5 gedachtes over “Sinterklaas count down

Geef een reactie

