Essentiel for hot mama’s 

Essentiel is een merk waar ik stiekem niet zo maar blij maar mega enthousiast van word.

Eigenlijk kan je Essentiel het best omschrijven als zeer vrouwelijk maar net dat tikkeltje anders en stoerder. Mijn toppers hieronder. Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik dit seizoen nog geen tijd heb gehad om een bezoekje te brengen aan de shop, die thans maar een kleine kilometer van mijn werk ligt. Maar met de aankomende feesten is het dringend tijd om hier verandering in te brengen.

Untitled design

1) Jurk €195 2) Laarsjes €195 3) Kleed €195 4) Sjaal €125 5) Rok €165 6) Handtas €155 7) Laarzen €355 8) Top €155 9) Pull €165

Shop Essentiel hier!

Geef een reactie

