Mama’s favorietjes

  • Dermalex

    Ik heb jullie al verteld dat ik Dermalex ambassadrice ben. Ik gebruik de productjes van Dermalex al sinds ik ze ontvangen heb, onafgebroken. Ik was toen al enthousiast (lees het vorige verslag hier), en ben dit nu zelfs meer. Ik ben echt trouw geworden aan de producten. De douchegel ruikt lekker, schuimt leuk. Ik ben nog steeds fan van de geweldige handcrème. Deze ik toevallig gratis mocht proberen op een beurs en waarvan ik instant wist “die moet ik hebben”.

    Dankzij mijn vorige blogpost heb ik bovendien een bodylotion gewonnen dus mijn assortiment breidt zich langzaam verder uit! Dermalex blijft haar plekje behouden in mijn badkamer.


      

  • Yves Saint Laurent

“The most beautiful makeup for a woman is passion. But cosmetics are easier to buy.” —Yves Saint Laurent”

Soms mag het al wat meer zijn en dan komt deze geweldige lipstick van Yves Saint Laurent van pas. Het is een toppertje en een blijvertje. Alleen al de verpakking is zo leuk!


  

  • Nieuwe Pandora Wintercollectie

Pandora kent iedereen wel. Ik ken het vooral van de armbandjes met bedeltjes. Ik was niet onmiddellijk fan aangezien de hele wereld rondom mij dat al was.

Aangezien ik nog nooit een Pandora winkel (for real) ben binnengestapt én de nieuw winter collectie ging voorgesteld worden die nog meer mikt op het jongere publiek (30 wordt ook als jong aangezien hoop ik dan), trok ik mijn stoute schoenen aan. Ik eerste instantie was ik overdonderd door de geweldige cocktails en kon de gin tonic mij wel bekoren. Voeg daarbij nog een vleugje live muziek en de geweldigste hapjes van Pepe (bekend van zijn geweldig resto La botte & tv-kok). En de collectie? Die had een “wauw” factor!

Ik was eerlijk wel onder de indruk, leuke juweeltjes in alle prijssegmenten. Tuurlijk had je de armbandjes met bedeltjes maar Pandora lijkt zo veel meer dan dat. Leuke oorbellen, ringen en de allermooiste armbanden. Van simpel, vrolijk tot jong en hip. Ja, ik weet weer wat toevoegen op mijn kerstlijstje. En moest hij dit lezen, onderaan mijn toppers 🙂


  •               

Geef een reactie

