Mama apps

Er zijn zo’n aantal mama apps, waar je gewoon niet zonder kan. Ik moet bekennen, ik heb niet zo veel apps, maar ook niet zo veel tijd. Meest geopend? What’s app, Facebook, instagram en de laatste tijd te weinig Pinterest. Zoooooo verslavend allemaal. Ieder vrij moment probeer ik er snel eens op te piepen. Moordend traag gaat alles wat je doet vooruit want je blijft toch elke keer weer te lang hangen op die telefoon.

En toch ben ik ervan overtuigd dat ik enkele zooooooooo leuke apps heb, dat ik ze moet delen met jullie.

  • Cluise: ZALIG gewoon deze app. Het is een online weergave van je kledingkast. Ok het vergt wat tijd, moed en opgave om alles in te stellen maar als je eens alles hebt ingesteld en je gewoon je nieuwe aankopen moet toevoegen, is het een fluitje van een cent. Je neemt van ieder kledingstuk een foto. Je kiest de kleur of het patroon, ofwel herkent hij het item of wel moet je alle gegevens zelf in geven (soort kledingstuk, zelf hoe de kraag eruit ziet, stof, lengte etc). Top of the bill: je kan de app vragen om outfits samen te stellen dus misschien krijg je wel nieuwe inzichten in je kledingkast? Bovendien houdt hij rekening met het weer…Ik ben alleszins alle items aan het toevoegen, maar dat vergt wat tijd! Bovendien kan je fashionista’s volgen, hun outfit liken én én én… weer een nieuwe verslaving ontdekt!

   
 

    • Cewe Photo service: Super handig, alle leuke foto’s van je iphone stuur je in no time naar de fotodienst van Cewe. Super handige app, werkt snel dus eindelijk heb je de mogelijkheid om die geweldige foto’s eens door te sturen die al veel te lang op je Iphone staan en waarvoor je maar geen tijd vindt om ze eindelijk eens af te printen.
    •  
    • Bloglovin: de meeste bloggers kennen deze app wel, maar het is zeker zo leuk voor de lezers van blogs. Je vindt er een heel netwerk aan blogs op, je kan een lijst samenstellen van je favo blogs, zodat je iedere dag een up-to-date lijst hebt met hun nieuwste verschijningen.
    • Myshopi: De app die ik iedere week eventjes check. Je vindt er tal van leuke promo’s op die je super makkelijk kunt scoren: juiste product kopen, kassa ticket inscannen, product bar code inscannen en binnen de week staat het geld op je rekening.
    • Westwing: My alltime favorite. Echt iedere dag kijk ik op deze app welke leuke nieuwe interieurstuff erop staat en of er iets interessants op staat om te scoren. Enig probleem; ik zie echt te veel leuke items!

    Jullie Apps die je wilt delen?

     

    2 gedachtes over “Mama apps

    Geef een reactie

