Wat brengt 2016?

2016 is gestart en het lijkt alsof 2015 pas om de hoek kwam piepen, ongelooflijk cliché but time fly when you’re having fun. Met die kater die nog aan het verteren is, stel ik voor om vandaag niets anders te doen dan te luieren in bed, de gsm bij de hand en te genieten van niets doen.

2015 was net zoals de jaren ervoor een toppertje. Mijn kids zien groeien van baby naar peuter en kleutertje naar een kerel met verhaal, inhoud en mening. Jammer genoeg was 2015 ook een jaar van hard werken, weinig vrije tijd en vooral veel haasten.

Bovenal was 2015 een jaar waarin ik deze leuke blog gestart ben, uit het niets. Eerst uit ‘noodzaak’ om de webshop te activeren, maar stilaan is het een passie geworden, een hobby waar je niet moe van wordt (alhoewel ….). Met de voorzichtige pasjes die ik gezet heb, heb ik toch wel al enkele leuke samenwerkingen gehad. Zo heb ik samengewerkt met de tapijten van Sukhi, kleren geshopt bij Zwijnenburgmode, een artikel voor Esprit geschreven, een workshop fotografie gevolgd van Cewe fotoservice en nog veel meer.

Hopelijk brengt 2016 in eerste instantie nog meer van dat. En tijd, alsjeblieft, het moet zelfs niet mooi verpakt zijn, er moet geen strikje rond, gewoon tijd is genoeg.

Had ik jullie trouwens al verteld dat ik ondertussen ‘geringd’ ben?? Oh ja, ook dat nog, een trouwfeest regelen komt er ook nog bij.

Lang leve 2016, op naar genieten, quality time en een lekker glaasje. En dank jullie voor het lezen want ik kan fier stellen dat ik mijn bezoekersaantallen maand na maand de hoogte zie ingaan.

Happy-New-Year-2016-Images-Download

Geef een reactie

