Solden toppertjes Voor mini boy

Hét leukste aan een nieuw jaar, is dat de solden in België starten. Meestal probeer ik op voorhand al enkele leuke must haves te selecteren, die ik in mijn achterhoofd voor als de solden eindelijk starten. En aangezien de solden vandaag al gestart zijn, deel ik ze graag met jullie Maar let wel: 110 is gereserveerd voor mijn mini-me.

Trouwens indien je het niet zo ziet zitten om in de meute te gaan staan, kan je beter online shoppen. Alle grote merken vind je online en zeker voor kids is het super makkelijk om online te kopen. Mijn kids passen nooit kleding dus kan je net zo goed even de wereld vergeten en achter je pc kruipen.


1) 4 stars hemd Guess €36  2) Pul Nosh Zebrazonderstrepen €24,95   3) Broek Ubang Zebrazonderstrepen €12  4) Barts muts €26,99  5) Lucky nr 7 pul €44,95  6) Nike Pul €24,99  7) Legging Moi €15

Geef een reactie

