Merk getipt: Barts

Er is gewoonweg geen merk cooler voor winterse mutsen, sjaals en handschoenen dan Barts. Ik ben er helemaal weg van. Super schattig voor meisjes en lekker stoer voor jongens. 

Vorige winter had Mathis de stoere monster versie. Het was een kerst cadeautje, een schot in de roos. Hij had er alleszins veel bekijks mee. Mensen krijgen spontaan een glimlach op hun gezicht bij het zien voorbijgaan van Mathis. 

   
    
   
Volgend weekend staat een shopping tripje gepland en hieronder mijn toppertjes. Ik zou zeggen haast je want vorig jaar was ik een beetje laat en heb ik geen kunnen scoren voor Amélie. Alle kleine versies waren al de deur uit. Ik denk dat ik voor de versie met bloem ga, zo vrolijk, girly en schattig. 

Barts_Claire Beanie_07_enl barts2085_Rose Beanie_0216_enl barts2087_Rose Scarf_02_enl barts2087_Rose Scarf_26_enl barts2620_Isha Scarf_02_enl barts2648_Lexie Beanie_43_enl barts2650_Lexie Scarf_43_enl

Plaats een reactie